Haller Index

Hade skickat min CT röntgen skiva till Tyskland i Fredags. Läkaren där är på semester men jag hade även mejlat iväg dessa två bilder till honom i mitt senaste mejl och idag fick jag denna mening av honom
"the Haller CT - Index in this CT scan is 15!!. The heart is totaly displaced to the left. The complete analysis follow."
Det blir spännade att höra vad han säger när han ser resterande av bilderna.
Bilden visar den djupaste delen så mitt haller index kan ju inte bli högre iaf. Denna sifra var mer än nog att smälta.

Jag gillar honom btw, svara på mejl på sin semester :-)




Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om Iphoneskal för 500 kronor i min blogg om du känner för det :)

2011-12-04 @ 12:55:33
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0